Vi starter opp med basketballen igjen!

Mandag 14. september starter vi igjen opp med basketball i Enebakk idrettsforening! Dette er et tilbud til alle i alderen 10 - 16 år. Vi håper mange kommer ned i hallen for å prøve seg!

Enebakk Basketball

Vi ønsker å tilby flere idretter og har nå en treningsgruppe for de som ønsker å spille Basketball.

Idrettskonferanse 2020

Enebakk idrettsrådDriv ILEnebakk IFEnebakk kommuneinviterer til en to dagers Idrettskonferanse i Enebakk Kultursal.Dag 1, 10. mars: Foreløpig program: Ordfører åpner konferansen 19.00Innledning fra Enebakk IdrettsrådForedrag med Tom NordlieSlutt ca. 21.00P&a

Vi søker ny leder, nestleder og kasserer i Enebakk Idrettsforening

Den 12. mars 2019 er det Årsmøte i Enebakk Idrettsforening og i den forbindelse trenger vi i år både LEDER, NESTLEDER og KASSERER til EIF Hovedstyre.

Årsmøte EIF 12. mars 2019

EIF Årsmøte 12. mars 2019

EIF medlemskontingenter faktureres nå

EIF medlemskontingenter faktureres nå. Alle som deltar i en idrett i EIF må betale dette i tillegg til treningsavgift til gruppen.

Bli med på ski-karusell på StrEIFinn

Bli med på Enebakk Idrettsforening sin ski-karusell

Hallfordelingen i Enebakk kommune - redegjørelse

Hallfordelingen i Enebakk kommune har tatt helt av på sosiale medier etter Enebakk Avis sitt siste innlegg i saken, så her kommer en redegjørelse.

Julegavetips Enebakk Idrettsforening

Årets julegavetips til ALLE store og små EIF supportere

Årsmøte Enebakk Idrettsforening utsettes!

Enebakk Idrettsforening utsetter sitt ordinære årsmøte på grunn av corona virus. Det vil bli innkalt til et digitalt årsmøte om kort tid for å behandle valg og regnskap. Info kommer.

SOMMERHYTTA - årets artigste dugnad

Alle kan være med på denne dugnaden. Er foreldre/foresatt, bestemor, bestefar, tante, onkel, venn av familien, venn/venninne til noen som er med på aktivititet i EIF, så kan DU være det EIF medlemmet du har tilknytning til og være med å fylle slunkne gruppe-/lagskasser. ALLE dugnadspengene tilfaller EIF Gruppa/-Laget. Vil du være med? Ta kontakt med EIF gruppeleder eller EIF lagleder i den gruppa

Tekstside

Dette er en tekst side hvor du kan legge inn tekst, bilder, video og mye mer og sette opp sider som for eksempel Om Oss, Historie, Vedtekter, etc. Mer om hvordan du lager nye tekst sider og redigerer tekster finner du på hjelpeside, hvor du finner svar på blant annet:

Hvordan redigerer jeg tekst på en tekstside?
Hvordan legger jeg til en ny tekst side?