Enebakk håndball er stolt arrangør av Loppetassen og Minirunde sesong 2020/2021

Postet av Enebakk IF - Håndball den 11. Jun 2020

Årets sesong er på hell og styret er godt i gang med planleggingen for neste sesong. Hallen skal atter igjen fylles med håndballglede, og det er med stor glede vi informerer om at klubben er tildelt Loppetassen og Minirunde neste sesong.

Disse arrangementene er det alltid rift om i regionen og i år ble det meldt om rekordmange søkere. Dermed er det ekstra gledelig at Enebakk håndball får være arrangør for hele fire Loppetassen og Minirunder neste sesong. Dette gir gode inntekter i klubbkassa og er spesielt kjærkomment fordi vi måtte avlyse to av vårens arrangementer på grunn av covid-19.

Det er en super anledning til å få vist frem den flotte klubben vår, både med det som skjer på banen og det flotte arbeidet som skjer i kulissene under slike arrangementer.

Datoene for arrangementene er som følger:

• Minirunde 1 19.09.20

• Loppetassen bronsje 14.11.20

• Loppetassen sølv 16.01.21

• Minirunde 6 17.04.21

Det er forventet storinnrykk av spillere og publikum på hvert av arrangementene, og det vil derfor være et stort behov for dugnadsinnsats. Arrangementsgruppa i styret er ansvarlig for å fordele oppgaver til lagene, og oversikt kommer fra din lagleder over sommeren. Frem til da så er det fint om du noterer datoene i almanakken og er forberedt på å stille med en hjelpende hånd.

Inntil vi ses igjen så vil styret ønske alle en riktig god sommer – vi ses igjen neste sesong.

Med hilsen

Styret EIF Håndball